Самоаналіз
Дата проведення: 12.02.2013 року. Клас: 10-А
Провела: Григоришина Катерина Русланівна
Місце проведення: кабінет №16.
План уроку було розроблено мною відповідно до теми
та дидактичної мети заняття. Усі етапи йшли послідовно, заздалегідь було
передбачено їхню тривалість. На початку заняття (після привітання ) було
введене правило "піднятої руки та відсутності хорових відповідей"
для налаштування дітей на плідну роботу. Під час виконання різних форм робот
("цифровий" диктант, бесіда, пошукова форма) я намагалася
залучати весь клас до дискусії навколо проблемних питань з теми з метою
виявлення та ліквідації прогалин у знаннях учнів. Робота на уроці оцінювалася
за 12-бальною шкалою, але оцінити учнів не вдалося через невистачення часу. Час
на уроці було розподілено економно, вдалося провести 6 різнотипних форм роботи,
включити самостійну роботу із зошитом. Наприкінці заняття не було підбито
підсумків. Домашнє завдання було оголошене не своєчасно, після дзвоника.
Тема уроку «Новаторство В.Стефаника. Новела "Камінний хрест"
- психологічне розкриття теми еміграції. Історична основа твору.
Сюжетно-композиційні особливості новели» відповідає плану навчальної
програми. Перед етапом формування умінь і навичок роботи із художнім
твором було актуалізовано та відкореговано опорні знання класу. Під
час роботи на уроці учні працювали не лише індивідуально, але й у парах та по
варінтах. Можна зазначити, що матеріал було закріплено добре, але не усі
помилки проаналізовано та усвідомлено.
На уроці мною були використані такі методи:
пояснення, бесіда, робота з підручником, з хрестоматією, робота з
епіграфом, словникова робота. Усі вище зазначені методи цілком відповідали
змісту навчального матеріалу, меті та завданням уроку, віковим особливостям
учнів. Було дотримано головних виховних, дидактичних, психологічних та
санітарно-гігієнічних вимог.
Використання карток-опор сприяло
пізнавальній самостійності учнів. Домашнє завдання було розраховане на годину
самостійної роботи та містило в собі одне нерозглянуте питання, а саме
створення образу Івана Дідуха за допомогою цитатного матеріалу.
На уроці мені довелося робити зауваження щодо
використання учнями мобільного інтернету для пошуку правильної відповіді на
питання.
У результаті проведення уроку майже усі
поставленні завдання були виконані. Заняття мало для учнів значне освітнє,
розвивальне та виховне значення.
Комментариев нет:
Отправить комментарий