Постоянные читатели

вторник, 5 февраля 2013 г.


Привітайте мене! Тепер я вчитель української мови і літератури у 10А класі, з яким я соьгодні познайомилася)
Сидимо ми з дівчатами у класі і тут... заходять учні. Хочу сказати, я була шокована саме їх зовнішнім видом: дівчата з довгим волоссям, хлопці у 2 рази вищі за мене, але усі ввічливі, привітливі та з посмішкою на обличчях.
Сьогодні 10 класи продовжили вивчення твору О.Кобилянської "Земля". Необхідно зауважити, що майже усі учні активно працювали, міркували, філософствували при відвовіді на запитання вчителя за винятком деяких учнів: одному Світлана Михайлівна  постійно кричала "Арбууууузов, я буду називати тебе "кавун"", іншого пересадила, а  останніх просто ігнорувала.
Також, я відвідала урок української мови у 9 класі (проводити уроки у якому буде Ірина Олегівна Карпенко): дуже милі діти, багато чого знають, але, мабуть, це вік такий, коли на уроці для них головним є побалакати один з одним.
Отже, другий день у школі №38 пройшов для мене також позитивно, як і вчора, а мої "маленькі діточки" (10-А), а саме їх знання та дисципліна,  викликали в мене бажання вчителювати саме у старшій ланці. Я сподіваюсь, що в мене вийде все те, чого я хочу та що запланувала!Дякую за увагу!)))

16 комментариев:

  1. Арбуууузов)))то було дуже смішно:))

    ОтветитьУдалить
  2. ахаах)))Це його налякало,що його будуть кавуном називати?)))

    ОтветитьУдалить
  3. Машо, його нічого не лякало))

    ОтветитьУдалить
  4. Арбузов - зірка району.

    ОтветитьУдалить
  5. Вітаю,Катю,з "маленькими діточками"!=*

    ОтветитьУдалить
  6. Так, Катерина, тобі можна лише позаздрити. 10 клас - це щось з чимось. Ми сьогодні спостерігали урок в 10 класі, склалося враження, що окрім перерви їх мало, що цікавить. Бажаю тобі душевної рівноваги і терпіння - все буде файно !

    ОтветитьУдалить
  7. Згодна з Вікторією: старші класи - це вже дорослі діти... Але ти в нас боєць:) І все в тебе, як і завжди, вийде дуже гарно! Успіхів та позитиву:)

    ОтветитьУдалить
  8. Катині "маленькі діточки" дуже розумні. Справді гарний клас, активно працюють.Навіть є такі "діти", що розвинуті не за віком, такі геніальні думки ми чули від них.

    ОтветитьУдалить
  9. Це, звичайно,дивно, що практикантів поставили в 11. вони вже майже випускники, усі на фініші. Усі уроки - уроки узагальнення. А от на уроках літератури у вас велика відповідальність. Успіхів.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дуже дякую, Олено Анатолієвно,колись треба було почати!

      Удалить