Постоянные читатели

вторник, 12 февраля 2013 г.

Самоаналіз уроку української літератури



Дата проведення: 12.02.2013 року.               Клас: 10-А

Провела: Григорішина Катерина Русланівна

Місце проведення: кабінет №16.

План уроку було розроблено мною відповідно до теми та дидактичної мети заняття. Усі етапи йшли послідовно, заздалегідь було передбачено їхню тривалість. На початку заняття (після привітання ) було введене  правило "піднятої руки та відсутності хорових відповідей" для налаштування дітей на плідну роботу. Під час виконання різних форм робот ("цифровий" диктант, бесіда, пошукова форма)  я намагалася залучати весь клас до дискусії навколо проблемних питань з теми з метою виявлення та ліквідації прогалин у знаннях учнів. Робота на уроці оцінювалася за 12-бальною шкалою, але оцінити учнів не вдалося через невистачення часу. Час на уроці було розподілено економно, вдалося провести 6 різнотипних форм роботи, включити самостійну роботу із зошитом. Наприкінці заняття не було підбито підсумків.Домашнє завдання було оголошене не своєчасно, після дзвоника.
Тема уроку «Новаторство В.Стефаника. Новела "Камінний хрест" - психологічне розкриття теми еміграції. Історична основа твору. Сюжетно-композиційні особливості новели» відповідає плану навчальної програми. Перед етапом формування умінь і навичок роботи із художнім твором   було актуалізовано та відкореговано опорні знання класу. Під час роботи на уроці учні працювали не лише індивідуально, але й у парах та по варінтах. Можна зазначити, що матеріал було закріплено добре, але не усі помилки проаналізовано та усвідомлено.
На уроці мною були використані такі методи: пояснення, бесіда, робота з підручником, з хрестоматією,  робота з епіграфом, словникова робота. Усі вище зазначені методи цілком відповідали змісту навчального матеріалу, меті та завданням уроку, віковим особливостям учнів. Було дотримано головних виховних, дидактичних, психологічних та санітарно-гігієнічних вимог. 
Використання карток-опор  сприяло пізнавальній самостійності учнів. Домашнє завдання було розраховане на годину самостійної роботи та  містило в собі одне нерозглянуте питання, а саме створення образу Івана Дідуха за допомогою цитатного матеріалу.
На уроці мені довелося робити зауваження щодо використання учнями мобільного інтернету для пошуку правильної відповіді на питання.
У результаті проведення уроку майже усі поставленні завдання були виконані. Заняття мало для учнів значне освітнє, розвивальне та виховне значення. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий