Ну що ж... Майже закінчилася практика з української мови для мене, залишився ще один урок, який буде завтра!
А сьогодні, о 9:35, мною був проведений урок-контрольна робота з теми "Дієслово та прислівник", до складу якого входив тест на 12 питань та контрольне аудіювання. На тест мною було відведено 15 хвилин, але чомусь цього часу учням не вистачило, тому я запропонувала після проведення аудіювання допрацювати тестові завдання.
Аудіювання... як важко читати текст перед 25 учнями!!! Хоч я декілька раз читала його дома, сьогодні зранку, на уроці (під час виконання учнями тесту), але все одно припустилася декількох помилок у наголосі (але намагалася одразу виправляти) та інтонаційно не змогла передати зміст так, як робила це вдома. Але це перший раз, коли я проводила подібного роду роботу, а перший млинець, як відомо, комом, тому я не засмучуюсь, а навпаки роблю для себе висновки.
Дисципліну я тримала, так скажемо, у руці: постійно контролювала процес виконання контрольної роботи, просила прибрати телефони та загорнути підручники із зошитами.
До речі, я була шокована, коли після уроку, здаючи контрольну роботу, до мене підійшов учень з мого класу та сказав: "Дякую за чудовий урок!". Приємно, хоча нічого чудового, здається, не було, але... це його враження і він дійсно своїми словами підтримав мене та дав можливість задуматися над тим, як зробити завтрашній (останній, проведений мною) урок більш цікавим та "чудовим"))
Завтра на мене чекає подорож у світ прийменників, а ось, що саме я буду робити на уроці, розповім вже після його проведення. Піду розроблювати конспект, а поки вашій увазі пропоную структурно-композиційну схему сьогоднішнього уроку, хоча там і немає на що дивитись, але все одно:
До зустрічі завтра у блозі!
А сьогодні, о 9:35, мною був проведений урок-контрольна робота з теми "Дієслово та прислівник", до складу якого входив тест на 12 питань та контрольне аудіювання. На тест мною було відведено 15 хвилин, але чомусь цього часу учням не вистачило, тому я запропонувала після проведення аудіювання допрацювати тестові завдання.
Аудіювання... як важко читати текст перед 25 учнями!!! Хоч я декілька раз читала його дома, сьогодні зранку, на уроці (під час виконання учнями тесту), але все одно припустилася декількох помилок у наголосі (але намагалася одразу виправляти) та інтонаційно не змогла передати зміст так, як робила це вдома. Але це перший раз, коли я проводила подібного роду роботу, а перший млинець, як відомо, комом, тому я не засмучуюсь, а навпаки роблю для себе висновки.
Дисципліну я тримала, так скажемо, у руці: постійно контролювала процес виконання контрольної роботи, просила прибрати телефони та загорнути підручники із зошитами.
До речі, я була шокована, коли після уроку, здаючи контрольну роботу, до мене підійшов учень з мого класу та сказав: "Дякую за чудовий урок!". Приємно, хоча нічого чудового, здається, не було, але... це його враження і він дійсно своїми словами підтримав мене та дав можливість задуматися над тим, як зробити завтрашній (останній, проведений мною) урок більш цікавим та "чудовим"))
Завтра на мене чекає подорож у світ прийменників, а ось, що саме я буду робити на уроці, розповім вже після його проведення. Піду розроблювати конспект, а поки вашій увазі пропоную структурно-композиційну схему сьогоднішнього уроку, хоча там і немає на що дивитись, але все одно:
СТРУКТУРНО-КОМПОЗИЦІЙНА СХЕМА УРОКУ
І.Організаційний момент (1 хв.)
ІІ. Мотивація навчальної діяльності, оголошення мети та теми уроку (1 хв.)
·
Слово
учителя
ІІІ. Основний зміст роботи (37 хв.)
·
Інструктаж
до виконання тестових завдань
·
Виконання
тестових завдань – 12 питань по 1 балу
·
Слово
учителя (інструктаж)
·
Читання
тексту для аудіювання (учителем)
·
Виконання
післятекстових завдань – 12 питань по 1 балу
ІV. Підведення підсумків уроку (0,5 хв.)
V. Домашнє завдання (0,5 хв.) – повторити все
про прийменник + переказ тексту на професійну тему
До зустрічі завтра у блозі!
Комментариев нет:
Отправить комментарий