Вчорашній урок розвитку мовлення пройшов на ура. Темою уроку був "Переказ тексту на професійну тему". Учні (що дуже дивно) відповідали на всі мої питання, виказували свої думки, ділилися ними один з одним. А дисципліна! Яка була дисципліна!!! Було чутно навіть, як на вулиці хтось розмовляє.
Хочу сказати, що я встигла виконати все, що запланувала: бесіда, робота із текстом переказу, складання плану усно та письмово, ще встигла спитати двох учнів, зробити загальний висновок та дати домашнє завдання...і все це до дзвоника!)
Після уроку я хотіла вислухати зауваження вчителя, але їх не було, тому за урок мені було поставлено 11 балів, що душе мене радує та надихає на майбутні ще кращі уроки. А ще, похвалюся вам, Світлана Михайлівна сказала, що дуже задоволена моєю роботою)))
Надаю стуруктурно-композиційну схему уроку:
Ще вчора я подивилася уроки Анни Олександрівни та Діани Ігорівни: мені сподобалося, як дівчата поводили себе, як вони контактували з учнями, але їх клас - це жах, вони не дисципліновані, постійно розмовляють та на зауваження вчителя не реагують. Бажаю своїм одногрупницям терпіння та успіху у роботі із цим класом!
А сьогодні було справжнім задоволенням дивитися урок Ірини Олегівни у 9 класі, де вони вчилися писати оповідь на морально-етичну тему: діти були активними, дуже цікаво відповідали на питання. А ось плюсом учителя було те, що вона залучила до роботи усіх, навіть тих, хто ніколи в житті, здається, і не відповідав!
Хочу сказати, що я встигла виконати все, що запланувала: бесіда, робота із текстом переказу, складання плану усно та письмово, ще встигла спитати двох учнів, зробити загальний висновок та дати домашнє завдання...і все це до дзвоника!)
Після уроку я хотіла вислухати зауваження вчителя, але їх не було, тому за урок мені було поставлено 11 балів, що душе мене радує та надихає на майбутні ще кращі уроки. А ще, похвалюся вам, Світлана Михайлівна сказала, що дуже задоволена моєю роботою)))
Надаю стуруктурно-композиційну схему уроку:
СТРУКТУРНО-КОМПОЗИЦІЙНА СХЕМА УРОКУ
І. Організаційний момент (1 хв.)
ІІ. Мотивація навчальної діяльності, оголошення теми та мети уроку (2 хв.) –
слово вчителя
ІІІ. Підготовка до переказу (4 хв.)
·
Бесіда – тип, стиль мовлення
ІV. Робота з текстом переказу (35 хв.)
·
Читання тексту – перше сприйняття
·
Словникова робота – уникнення незрозумілих слів
·
Бесіда – тип, стиль, мета, основна думка
Читання тексту – друге сприйняття, поділ на смислові частини
·
Складання плану
·
Відтворення тексту – власне переказ
V. Підсумок
уроку (2 хв.)– технологія «незакінчене речення»
VІ. Домашнє завдання (1 хв.)– переказати
текст
Ще вчора я подивилася уроки Анни Олександрівни та Діани Ігорівни: мені сподобалося, як дівчата поводили себе, як вони контактували з учнями, але їх клас - це жах, вони не дисципліновані, постійно розмовляють та на зауваження вчителя не реагують. Бажаю своїм одногрупницям терпіння та успіху у роботі із цим класом!
А сьогодні було справжнім задоволенням дивитися урок Ірини Олегівни у 9 класі, де вони вчилися писати оповідь на морально-етичну тему: діти були активними, дуже цікаво відповідали на питання. А ось плюсом учителя було те, що вона залучила до роботи усіх, навіть тих, хто ніколи в житті, здається, і не відповідав!
Розумничка=*
ОтветитьУдалить