Постоянные читатели

пятница, 15 февраля 2013 г.

День усіх закоханих, або Урок розвитку мовлення+15.02.2013

Вчорашній урок розвитку мовлення пройшов на ура. Темою уроку був "Переказ тексту на професійну тему". Учні (що дуже дивно) відповідали на всі мої питання, виказували свої думки, ділилися ними один з одним. А дисципліна! Яка була дисципліна!!! Було чутно навіть, як на вулиці хтось розмовляє.
Хочу сказати, що я встигла виконати все, що запланувала: бесіда, робота із текстом переказу, складання плану усно та письмово, ще встигла спитати двох учнів,  зробити загальний висновок та дати домашнє завдання...і все це до дзвоника!)
Після уроку я хотіла вислухати зауваження вчителя, але їх не було, тому за урок мені було поставлено 11 балів, що душе мене радує та надихає на майбутні ще кращі уроки. А ще, похвалюся вам,  Світлана Михайлівна сказала, що дуже задоволена моєю роботою)))
Надаю стуруктурно-композиційну схему уроку:

СТРУКТУРНО-КОМПОЗИЦІЙНА СХЕМА УРОКУ
І. Організаційний момент (1 хв.)
ІІ. Мотивація навчальної діяльності, оголошення теми та мети уроку (2 хв.) – слово вчителя
ІІІ. Підготовка до переказу (4 хв.)
·         Бесіда – тип, стиль мовлення
ІV. Робота з текстом переказу (35 хв.)
·         Читання тексту – перше сприйняття
·         Словникова робота – уникнення незрозумілих слів
·         Бесіда – тип, стиль, мета, основна думка
           Читання тексту – друге сприйняття, поділ на смислові частини
·         Складання плану
·         Відтворення тексту – власне переказ
V. Підсумок уроку (2 хв.)– технологія «незакінчене речення»
VІ. Домашнє завдання (1 хв.) переказати текст


Ще вчора я подивилася уроки Анни Олександрівни та Діани Ігорівни: мені сподобалося, як дівчата поводили себе, як вони контактували з учнями, але їх клас - це жах, вони не дисципліновані, постійно розмовляють та на зауваження вчителя не реагують. Бажаю своїм одногрупницям терпіння та успіху у роботі із цим класом!

А сьогодні було справжнім задоволенням дивитися урок Ірини Олегівни у 9 класі, де вони вчилися писати оповідь на морально-етичну тему: діти були активними, дуже цікаво відповідали на питання. А ось плюсом учителя було те, що вона залучила до роботи усіх, навіть тих, хто ніколи в житті, здається, і не відповідав!

1 комментарий: