День видався дуже складним, адже майже усю ніч я провела разом із конспектом української літератури (щось удосконалювала, щось учила, щось переробляла), звідси й втома, хвилювання та відсутність бойового настрою.
Трошечки розповім вам про мій "зірковий" урок у 10 класі. Я бачила багато - відсутність дисципліни, відвілікання учнів, полинання учнів у свої думки, але такого нахабства, як сидіти і шукати правильні відповіді за допомогою мобільного інтернету...це жах!!! Але порадували учні, які висловлювали свої думки, були активними та позитивно налаштовані стосовно мене як учителя.
Відвідала я й урок Ірини Олегівни у 9 класі. Боже мій, які там дівчата: стояли біля дверей до дзвоника на урок, говорячи при цьому "Знов практиканти...Можна....(нецензурна лексіка)", обговорили й наш колір волосся, й взуття, й одежу, й нашу манеру поведінки, а знань у голові - 0, навіть на елементарні питання відповіді не давали, проте майже всі хлопці проявили себе зовсім по-іншому - були зацікавленими та працьовитими.
Отже, підводячи підсумок цього дня, хочу сказати, що важко бути вчителем старшої школи, потрібно бути емоційно готовим до різних інцидентів та постійно вмотивовувати учнів, налаштовувати їх на плідну роботу, адже по-іншому їх уваги вам не спіймать.
Усім успіхів завтра! А я піду писати черговий конспект уроку української мови та заспокоювати нервову систему)
Трошечки розповім вам про мій "зірковий" урок у 10 класі. Я бачила багато - відсутність дисципліни, відвілікання учнів, полинання учнів у свої думки, але такого нахабства, як сидіти і шукати правильні відповіді за допомогою мобільного інтернету...це жах!!! Але порадували учні, які висловлювали свої думки, були активними та позитивно налаштовані стосовно мене як учителя.
Відвідала я й урок Ірини Олегівни у 9 класі. Боже мій, які там дівчата: стояли біля дверей до дзвоника на урок, говорячи при цьому "Знов практиканти...Можна....(нецензурна лексіка)", обговорили й наш колір волосся, й взуття, й одежу, й нашу манеру поведінки, а знань у голові - 0, навіть на елементарні питання відповіді не давали, проте майже всі хлопці проявили себе зовсім по-іншому - були зацікавленими та працьовитими.
Отже, підводячи підсумок цього дня, хочу сказати, що важко бути вчителем старшої школи, потрібно бути емоційно готовим до різних інцидентів та постійно вмотивовувати учнів, налаштовувати їх на плідну роботу, адже по-іншому їх уваги вам не спіймать.
Усім успіхів завтра! А я піду писати черговий конспект уроку української мови та заспокоювати нервову систему)
Це точно, заспокоювати нервову систему. Після такого, тільки так!
ОтветитьУдалитьКать, ти просто мало бачила))) В тебе вони хоть відповіді шукали, а у нас минулого року на англійських уроках просто гралися на телефонах, при чому, робили вони це не тільки у нас, а й у самого вчителя)))
ОтветитьУдалитьМаш,в Каті зовсім абсурд був. Перед ними лежав текст,а вони цитатний матеріал в інтернеті шукають.
ОтветитьУдалитьЖесть))) дивно якось, нелегше в текст глянути...дійсно абсурдно!
ОтветитьУдалитьОсь так я і проводила урок - сама для себе: сама спитала - сама відповіла))
УдалитьКатю,бажаю теж тобі успіхів)
ОтветитьУдалитьДуже дякую))
Удалить