Постоянные читатели

вторник, 12 февраля 2013 г.

Вівторок!

День видався дуже складним, адже майже усю ніч я провела разом із конспектом української літератури (щось удосконалювала, щось учила, щось переробляла), звідси й втома, хвилювання та відсутність бойового настрою.
Трошечки розповім вам про мій "зірковий" урок у 10 класі. Я бачила багато - відсутність дисципліни, відвілікання учнів, полинання учнів у свої думки, але такого нахабства, як сидіти і шукати правильні відповіді за допомогою мобільного інтернету...це жах!!!  Але порадували учні, які висловлювали свої думки, були активними та позитивно налаштовані стосовно мене як учителя.
Відвідала я й урок Ірини Олегівни у 9 класі. Боже мій, які там дівчата: стояли біля дверей до дзвоника на урок, говорячи при цьому "Знов практиканти...Можна....(нецензурна лексіка)", обговорили й наш колір волосся, й  взуття, й одежу, й нашу манеру поведінки, а знань у голові - 0, навіть на елементарні питання відповіді не давали, проте майже всі хлопці проявили себе зовсім по-іншому - були зацікавленими та працьовитими.
Отже, підводячи підсумок цього дня, хочу сказати, що важко бути вчителем старшої школи, потрібно бути емоційно готовим до різних інцидентів та постійно вмотивовувати учнів, налаштовувати їх на плідну роботу, адже по-іншому їх уваги вам не спіймать.
Усім успіхів завтра! А я піду писати черговий конспект уроку української мови та заспокоювати нервову систему)

7 комментариев:

  1. Це точно, заспокоювати нервову систему. Після такого, тільки так!

    ОтветитьУдалить
  2. Кать, ти просто мало бачила))) В тебе вони хоть відповіді шукали, а у нас минулого року на англійських уроках просто гралися на телефонах, при чому, робили вони це не тільки у нас, а й у самого вчителя)))

    ОтветитьУдалить
  3. Маш,в Каті зовсім абсурд був. Перед ними лежав текст,а вони цитатний матеріал в інтернеті шукають.

    ОтветитьУдалить
  4. Жесть))) дивно якось, нелегше в текст глянути...дійсно абсурдно!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Ось так я і проводила урок - сама для себе: сама спитала - сама відповіла))

      Удалить
  5. Катю,бажаю теж тобі успіхів)

    ОтветитьУдалить