Вибачаюсь за те, що не тримала Вас у курсі подій останні дні першого тижня практики, адже якесь лихо трапилося з моїм блогом. Але Я ЗНОВА З ВАМИ, мої любі однокурсники і вчителі!))
У середу, 6 лютого, я зустрілася зі своїм керівником, Світланою Михайлівною, з якою ми обговорили подальшій план моєї "педагогічної" діяльності на наступний тиждень. Ми з'ясували, які саме уроки будуть проведені мною, встановили приблизні теми та окреслили приблизні завдання уроків, але почати писати плани-конспекти я одразу не змогла, адже дидактичного матеріалу на руках у мене не було. Пропоную Вам графік занять, які будуть проведені мною на наступному тижні у 10-А класі:
* вівторок (12.02.2013) - УЛ "Новаторство В.Стефаника. Новела "Камінний хрест" - психологічне розкриття теми еміграції. Історична основа твору. Сюжетно-композиційні особливості новели" (4 урок о 10:40);
* середа (13.02.2013) - УМ "Складні випадки правопису прислівників. Використання прислівників як засобу зв'язку речень у тексті" (3 урок о 9:45);
* четвер (14.02.2013) - УМ "РМ: Усний переказ тексту на професійну тему" (2 урок о 8:50).
Запрошую усіх бажаючих прийти та підтримати мене у цій нелегкій справі))
У середу, 6 лютого, я зустрілася зі своїм керівником, Світланою Михайлівною, з якою ми обговорили подальшій план моєї "педагогічної" діяльності на наступний тиждень. Ми з'ясували, які саме уроки будуть проведені мною, встановили приблизні теми та окреслили приблизні завдання уроків, але почати писати плани-конспекти я одразу не змогла, адже дидактичного матеріалу на руках у мене не було. Пропоную Вам графік занять, які будуть проведені мною на наступному тижні у 10-А класі:
* вівторок (12.02.2013) - УЛ "Новаторство В.Стефаника. Новела "Камінний хрест" - психологічне розкриття теми еміграції. Історична основа твору. Сюжетно-композиційні особливості новели" (4 урок о 10:40);
* середа (13.02.2013) - УМ "Складні випадки правопису прислівників. Використання прислівників як засобу зв'язку речень у тексті" (3 урок о 9:45);
* четвер (14.02.2013) - УМ "РМ: Усний переказ тексту на професійну тему" (2 урок о 8:50).
Запрошую усіх бажаючих прийти та підтримати мене у цій нелегкій справі))
7 лютого я провела дома, шукаючи різноманітну цікаву інформацію до своїх перших уроків у цоьму навчальному році, підбираючи питання і завдання до них. Хочу зауважити, що нелегко підбирати навчальні завданя (що були б цікаві) для майже випускного класу. Це у 5 класі можна було б у м'ячик погратися, або малюночки помалювати (вибачаюсь за тафтологію), а ось що робити у 10 класі - питання. Але я сподіваюсь, що я обрала доцільні форми та методи роботи!
П'ятниця, 8 лютого, видалась для мене дуже плідною. Мною було відвідано 2 уроки Світлани Михайлівни у 9-А та 10-Б класах. Тепер, разом із Арбузовим, зіркою 38 школи є "Ветрееееенко", якому учитель постійно робила зауваження. Але в цілому урок у 10 класі пройшов досить спокійно, учні працювали над контрольною роботою, майже усі дотримувалися дисципліни.
Після уроків ми знов зібралися з керівником від бази практики, ще раз обговорили плани уроків української мови та літератури на наступний тиждень, отримали підручники для підготовки планів-конспектів та поїхали в університет на зустріч з Оленою Анатолієвною. (Їхали усі задумливо, мабуть, прокручуючи плани своїх майбутніх уроків в голові...)
Приїхали в університет, але, не попередивши Олену Анатолієвну про затриманя, не встигли з нею зустрітися. На допомогу до нас прийшла Лариса Вікторівна, від якої ми отримали корисні поради щодо ведення щоденника практики та складання -конспектів уроків!
А ось вихідні дні (9 та 10 лютого) я проводжу, складаючи конспекти, готуючи тестові завдання та перечитуючи "Камінний хрест". Голова вже йде кругом, але, сподіваюсь, до вечора я завершу свої "учительські" справи та покладу конспекти до блога! Бажаю успіхів!))
Після уроків ми знов зібралися з керівником від бази практики, ще раз обговорили плани уроків української мови та літератури на наступний тиждень, отримали підручники для підготовки планів-конспектів та поїхали в університет на зустріч з Оленою Анатолієвною. (Їхали усі задумливо, мабуть, прокручуючи плани своїх майбутніх уроків в голові...)
Приїхали в університет, але, не попередивши Олену Анатолієвну про затриманя, не встигли з нею зустрітися. На допомогу до нас прийшла Лариса Вікторівна, від якої ми отримали корисні поради щодо ведення щоденника практики та складання -конспектів уроків!
А ось вихідні дні (9 та 10 лютого) я проводжу, складаючи конспекти, готуючи тестові завдання та перечитуючи "Камінний хрест". Голова вже йде кругом, але, сподіваюсь, до вечора я завершу свої "учительські" справи та покладу конспекти до блога! Бажаю успіхів!))
Дуже гарний блог! Сены навіть якось заздрісно, що не можу теж писати:(
ОтветитьУдалитьПриємненько))))Дякую!))
Удалить